reklama

Kŕmenie motýľov v Niagara Falls

Keď som prvýkrát išla do mestečka Niagara Falls, hlúpo som si myslela, že tam na mňa čakajú iba vodopády, ktoré som poznala z amerických filmov ako úžasne romantické miesto, kde si zamilované páry plánujú svadbu. "Klasický mainstream", pomyslela som si. Teraz už viem, že som sa mýlila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
Niagara Falls
Niagara Falls 

Niagarské vodopády majú americkú aj kanadskú stranu. Ak mám byť úprimná, kanadská je lepšia z jednoduchého dôvodu – vidieť odtiaľ aj kanadské a aj tie americké. Na Slovensku sa vodopády nachádzajú väčšinou v horách, takže ich návšteva je spojená s turistikou. Pri návšteve Niagara Falls zaparkujete auto pár metrov od nich, poprechádzate sa po vystavanom móle, sem tam vás ošpliecha voda (nie vždy z vodopádov, občas sú to len blbo nasmerované ostrekovače trávnikov), a keď sa poobzeráte dookola, okrem pár stromov vidíte rôzne hotely, predháňajúce sa v krajšom výhľade na vodopády.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Niagara Falls
Niagara Falls 
Niagara Falls
Niagara Falls 
Niagara Falls
Niagara Falls 

V blízkosti Niagarských vodopádov sa nachádza aj množstvo atrakcií – ruské koleso či let helikoptérou. Najobľúbenejšou (súdiac podľa nehoráznych radov, ktoré sa tam tvoria) však zostáva plavba na lodi, kde každý účastník vyfasuje modrý pršiplášť, ktorý podľa mňa nie je schopný splniť svoju funkciu, pretože loď pláva extrémne blízko vodopádov, takže plášť neplášť, určite budete mokrí od hlavy až po päty. Samotné vodopády vám však vyrazia dych. Sú naozaj veľkolepé a vzbudzujúce rešpekt.

Niagara Falls
Niagara Falls 
Niagara Falls
Niagara Falls 

Niagara Falls nie sú len vodopády, je to celé mestečko, ktoré má aj ďalšie zaujímavé miesta, hodné návštevy:

Marineland

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vodný svet láka ľudí každej vekovej kategórie. Marineland by som skôr než vodný svet definovala ako zábavný park. Áno, majú tam veľké akváriá či rôzne show so zvieratami, ale oveľa viac je tam iných atrakcií ako napr. kolotoče, adrenalínové jazdy a pod. Dokonca, ako internetové fóra prezradzajú, ani samotní Kanaďania nie sú s týmto zábavným parkom až takí nadšení. Vraj sa postupom času zhoršil. Ja musím uznať, že show sa mi páčila. Nie som síce fanúšikom takýchto vecí (sloboda zvierat a podobne), ale ak to mám posúdiť ako nezaujatý pozorovateľ, celá show bola urobená naozaj výborne. Skombinovali delfíny, belugy, tulene a na záver prišiel očividne veľmi dobre živený mrož a na diaľku rozdával divákom pusinky. Deti v hľadisku boli nadšené!

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 

Výhodou tohoto parku je, že sa tam naozaj dá stráviť celý deň – či už s rodinou alebo priateľmi. Všetko, čo budete potrebovať, tam nájdete. Ak ste fanúšikovia zábavných parkov, rozhodne by ste si to nemali nechať ujsť.

Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 
Marineland
Marineland 

Butterfly Conservatory

Najsamlepšie miesto s WOW efektom siahajúcim do výšin! Dokonca sa mi páči viac ako samotné vodopády. Hlavne ženy ma v tomto pochopia, lebo ako malé dievčatká sme takmer každá mali aspoň raz romantickú predstavu, že pri prechádzke na lúke nás bude sprevádzať húf motýlikov. A práve v Butterfly Conservatory sa mi v podstate podarilo splniť si svoj detský sen. Lúka to síce nebola (skôr by som to charakterizovala ako skleník napodobňujúci dažďový prales), ale motýle si okolo mňa len tak poletovali, stačilo vystrieť ruku a sadli si na ňu, boli jednoducho všade okolo mňa. Ak však máte panický strach z hmyzu, týmto miestom asi nebudete takí nadšení ako ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Butterfly Conservatory
Butterfly Conservatory 
Butterfly Conservatory
Butterfly Conservatory 

Butterfly Conservatory je nielen miesto, kde si ženy splnia svoj detský sen, ale taktiež sa môžete dozvedieť veľmi zaujímavé informácie o živote motýľov. Toto miesto sme si familiárne nazvali "Motýlia farma", pretože v nej chovajú približne 2 000 motýľov.

Butterfly Conservatory
Butterfly Conservatory 
Butterfly Conservatory
Butterfly Conservatory 
Butterfly Conservatory
Butterfly Conservatory 

V meste Niagara Falls sa určite nachádzajú aj dalšie miesta hodné návštevy, avšak ja osobne som mala možnosť spoznať práve tieto tri, ktoré každé zanechalo vo mne veľmi príjemný pocit. Našťastie som sa už spamätala z naivnej predstavy, že Niagara Falls sú len vodopády. Tie som videla naživo a nabudúce sa už nebudem veľmi čudovať, ak si v ďalšom filme bude nejaký párik plánovať svadbu práve tu.

A spomínané kŕmenie motýľov? Nech sa páči:

Butterflies Feeding
Butterflies Feeding 
Viera Prievozníková

Viera Prievozníková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príležitostný bloger, ktorý rád kecá dve na tri. Zoznam autorových rubrík:  Leeloo Dallas MultipassMixérSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu