reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viera Prievozníková

Viera Prievozníková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príležitostný bloger, ktorý rád kecá dve na tri. Zoznam autorových rubrík:  Leeloo Dallas MultipassMixérSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Gatsby vs. Gatsby

Viera Prievozníková

Gatsby vs. Gatsby

Tento článok píšem hneď po vzhliadnutí The Great Gatsby z 1974 (s neskoršími menšími korektúrami po tom, čo som si prečítala knihu). Priznávam, že nové spracovanie z roku 2013 som videla dvakrát. Prvýkrát to bolo klasicky v kine, kedy som okrem traileru a pár statusov na facebooku nevedela o filme nič viac. Ak sa mám priznať, tak keby v ňom nehral Leonardo Di Caprio, ktorý vďaka svojim posledným filmom zažil u mňa neuveriteľné, ba až nemožné zmŕtvychvstanie z hereckého cintorína, ani by som na tento film nešla. Odrádzal ma totižto režisér Baz Luhrmann, ktorého tvorbu až tak nemusím, ale zásadne nie jeho vinou, proste len nemám rada muzikály.

  • 16. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 137x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu